مه _گار

شمارش نفس ها. . .

مه _گار

شمارش نفس ها. . .

یک روز ابدیت و هیچ...

آخرین مطالب
  • ۱۴ اسفند ۹۸ ، ۱۵:۵۳
    مانع
  • ۱۰ اسفند ۹۸ ، ۲۱:۱۸
    بدهی
محبوب ترین مطالب
  • ۱۰ اسفند ۹۸ ، ۲۱:۱۸
    بدهی
  • ۱۴ اسفند ۹۸ ، ۱۵:۵۳
    مانع

یک بار و برای همیشه

دوشنبه, ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۰۲:۴۱ ب.ظ

فکر کنم اگه یه روز برسه

که بتونم بگم 

آزاد شدم 

امروز باشه وقتی دفتر شازده کوچولومو برداشتم و سه صفحه نوشتم خندیدم و گریه کردم عصبی شدم جیغ زدم و بعد آروم بغلش کردم...

نفس عمیق کشیدم و همه رو سپردم به همونی که باید ؛

اوج پرواز همون جاییه که بالاتر از ابر ها قرار بگیری 

فکر کنم برا یه لحظه احساسش کردم:)

 

۹۹/۰۲/۲۹ موافقین ۰ مخالفین ۰
زهرا کتیرائی

نظرات  (۱)

سلام ؛ وقت بخیر

وبلاگ زیبا و جذابی دارین. من توصیه می کنم که توی سایت نـور هم یه پیج درست کنید تا بتونید مطالبتون رو اونجا هم منتشر کنید.

سایت نـور برای هر بازدید از مطلب ، پول نقد به مدیر پیج میده و اینطوری میتونید درآمد نقدی هم داشته باشید.

همچنین می تونید محصولاتتون رو هم توی سایت نـور بفروشید.

http://Noor66.ir

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی