مه _گار

شمارش نفس ها. . .

مه _گار

شمارش نفس ها. . .

یک روز ابدیت و هیچ...

آخرین مطالب
  • ۱۴ اسفند ۹۸ ، ۱۵:۵۳
    مانع
  • ۱۰ اسفند ۹۸ ، ۲۱:۱۸
    بدهی
محبوب ترین مطالب
  • ۱۰ اسفند ۹۸ ، ۲۱:۱۸
    بدهی
  • ۱۴ اسفند ۹۸ ، ۱۵:۵۳
    مانع

قهوه

سه شنبه, ۱۰ دی ۱۳۹۸، ۰۸:۰۳ ب.ظ

مثل همه ی روزای دیگه نبود 

ساعتم زنگ نخورد ، خودم اگه میخواستم شاید تا ۱۱ می خوابیدم ولی بوی نم که از لا به لای درز پنجره میومد نشونی بارون ناخونده بود که دلم می خواست برم ببینم به قول سارا از اون بارونایی نبود که خوش حالت کنه ، تنها بودن توی خونه حس آرامشو  دو چندان می کرد هر چند شب قبلش کابوس ناخود آگاهم بوی آرامش نمی داد ولی وقتی با اون قیافه ی نا آشنا توی آینه بر خوردم و یه آب به سر و صورتم پاشیدم و زیر شیر جوشو روشن کردم تا تنها و تنها خوش حالی همیشگی اول صبحم یعنی قهوه رو درست کنم حالم خیلی بهتر شد.

هر روز برام مثل یادآوری خوب شدنمه 

من بهتر میشم ...

۹۸/۱۰/۱۰ موافقین ۲ مخالفین ۰
زهرا کتیرائی

نظرات  (۱)

وبلاگت مبارک. 🌸 

پاسخ:
مرسییو سارا😍💙

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی